Çizgi romanın konusu ve çizimleri çok güzel. Korku gerilim diye geçmesine rağmen korku olduğunu söyleyemem ama güzel bir hikaye.
Baskısı kuşe kağıt değil ama güzel.
Benim aldığım basımın ön kapağında epey zedelenmeler mevcut ama çok büyük problem değil. Resim baskısı yapılırken buruşuk basılmış gibi. Onun haricinde çok güzel
Sipariş için teşekkür ederim bir gün sonra elime ulaştı, paketleme için ve kitap ayraçları için ayrıca teşekkür ederim hepsi birbirinden güzeldi uzun zamandır bu kadar özenli bir şekilde sipariş ulaştıran bir kitapevi olmamıştı bundan sonra sadece sizden alışveriş yapacağım 🙏🏻